باربی و دریاچه ی قو(سري دوم)
 
كارتون هاي بسيار زيبا
عكس از كارتون هاي مختلف و زيبا
 
 
جمعه 15 مهر 1390برچسب:, :: 12:45 ::  نويسنده : هديه محمودي

سلام

اینم قسمت دوم باربی و دریاچه ی قو

بعد پرنس تصمیم می گیره با اودی ازدواج کنه و او را به مهمونی که مادرش ترتیب داده بود تا

او یک همسر برای خود انتخاب کند دعوت کرد

اودی برای این که راجب کریستال بیشتر بدوند باید کتابی را پیدا می کرد که در کتابخانه ای

بود که موجودی به نام پا گنده از اون مراقبت می کرد 

اودی و اسب تک شاخ به اونجا رفتن و با اون موجود پاگنده ملاقات کردن و با هم به دنبال

کتاب گشتن که چند روز بعد پیدایش کردند

در اون کتاب نوشته شده بود اگه عشق واقعی وجود نداشته باشه کریستال نیروی خودش

رو از دست می ده .

 اودی برای شرکت در مهمانی پرنس با دوستان خود مشغول به یادگیری رقص شد

خب بقیه داستان رو خودتون بگیرید و ببینید .

اینم بقیه عکس ها

نظر يادتون نره

نظر بديد ديگه

كلي زحمت ميكشم هيچكي نظر نميده

باي باي



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت0:50---31 فروردين 1391
با این وب ضایع توقع نظر دادن هم داری واقعا جای خنده داره

بهار
ساعت9:14---24 دی 1390
خانم وبلاگ من رو هم ببین چیز های عالی میذارم توش هااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااپاسخ:چشم.میام

بهار
ساعت9:11---24 دی 1390
عزیزم لطفا قالب وبلاگت رو عوض کن و رنگ شاد بذارپاسخ:چشم

بهار
ساعت9:07---24 دی 1390
سلام هدیه من بهار هستم از این که به وبلاگت اومدم خیلی خوشحالم از من دخوا سته بودی وبت رو لینک کنم ولی نتونستم ولی بازم سعی می کنم به وبلاگ من هم بیا . بای بایپاسخ:سلام...ممنون نظر دادی چشم

zahra
ساعت8:18---16 مهر 1390
سلام هدیه جون

چه هدیه های خوشگلی ام داری خانوووومی

خیلی وبت ناز و مامانیه پاسخ:سلام........ممنون نظر داديد.........عضو هم بشيد ديگه! راستي! اگه 5 نظر بدي 6 نظر ميگيري


سارینا
ساعت19:26---15 مهر 1390
سلام عزیزم سایت هک شده سایتتون رو تایید میکنم ولی خواهشا فردا بیاین دوباره با همین ایمل ثبت نام کنین بتونم بهتون بازدید بدم [قلب][بوسه]



راستی میتونی با گذاشتن برن های فروشگاه از 5000 تا 30/000 بازدید ماهانه درافت کنی بجز شرکت در قرعه کشی سایت که روزانه 10/000 بازدید به دوستان میدیم[قلب]





www.talarank.com افزایش بازدید
پاسخ:ok


sh and sh
ساعت18:30---15 مهر 1390
راستي سايت منم هر روز ببين ! قشنگهپاسخ:چشم عزيزم...الان 6 تا نظر ميدم
پاسخ:در مورد موضوعات مختلف نظر بده ديگه.......6 تا هم نظر دادم


sh and sh
ساعت18:28---15 مهر 1390
عضو شدم!
پاسخ:آفرييييييين


sh and sh
ساعت18:21---15 مهر 1390
كارتوناي ژاپني نگاه ميكني؟
پاسخ:نه فقط سريال كره اي


sh and sh
ساعت18:19---15 مهر 1390
داستانايه جديد بنويس!
پاسخ:حتما...........


sh and sh
ساعت18:15---15 مهر 1390
پاسخ:ok.......jadid mizaram........mishe ozv shi? :)

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.......لطفا ثبت نام كنيدو اگه كارتوني رو دوست داريد تو قسمت نظرات بگيد تا عكساشو براتون بزارم.....من 12 سالمه
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كارتون هاي بسيار زيبا و آدرس hedyecartoon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 133247
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 76
تعداد آنلاین : 1



Create your flash banner free online